In Aliens: Fireteam Elite 2 könnt ihr diesen Sommer mit einem Koop-Kumpel mehr ganz neue Xenomorphs flambieren
Greift zu den Flammenwerfen und Brandgranaten: Aliens: Fireteam Elite 2 erscheint!
In der Koop-Fortsetzung stürzt ihr euch statt zu dritt jetzt zu viert als Colonial Marines ins Getümmel. Mit der Vergrößerung eures Teams kommen auch neue Trupp-Mechaniken, neue Klassen und natürlich auch neue Arten von Xenomorphs. Ihr bekämpft sie in dunklen Gängen mit Elektroschockern und Pyrogeschossen.
In der neuen Specialist-Klasse könnt ihr euch eure Builds frei Schnauze zusammenbasteln. Ihr wählt Haupt- und Nebenfähigkeiten aus den anderen Klassen aus und kombiniert sie, wie euch der Sinn steht.
Aliens: Fireteam Elite 2 erscheint im Sommer 2026 für den PC (Steam und Epic), die PS5 und die Xbox Series X/S.De werkplaats in Yorkshire heeft een straatlegale versie van de Porsche GT3 R gemaakt
Zoals je waarschijnlijk weet, is de Porsche 911 GT3 R strikt een circuitauto, maar een bedrijf in Yorkshire heeft nu een wegversie gemaakt genaamd de Talors Porsche 911 RT - en die is... Ja, het is gek.
Het is een sterk bewerkte 991,2-generatie Porsche 911 GT3 RS, ontworpen om zo dicht mogelijk bij de GT3 R te lijken en aan te voelen, terwijl hij toch legaal blijft op normale wegen. Er zullen er slechts 20 worden gebouwd, en Talos zal alleen al voor de ombouw ongeveer £850.000 vragen, en dat is zonder dat elke klant een GTA 3 RS levert.
De transformatie is ingrijpend. Talos zegt dat de daadwerkelijke GT3 R-raceauto 3D-gescand is zodat de volledige carrosserie van koolstofvezel kon worden aangepast aan het wegrijdende GT3 RS-chassis. Het resultaat is een machine met enorme ventilatieopeningen, een torenhoge achtervleugel, een enorme diffuser en genoeg blootliggende koolstof om een Koenigsegg te laten blozen.
Er is een atmosferische 4-liter boxerzescilinder, die is verhoogd van 513 naar ongeveer 540 pk. Talos beweert dat de 0-100 sprint nu slechts 3,0 seconden duurt.
https://www.topgear.com/car-news/modified/ey-yorkshires-road-legal-answer-porsche-911-gt3-r-racecar
Xbox is Achievements aan het vernieuwen met de nieuwe functie Gamerscore Badges
We hebben onlangs het razendsnelle tempo samengevat waarmee de nieuwe Xbox-baas Asha Sharma begint en een reeks nieuwe functies opgesomd waar ze aan werkt. Dit omvatte onder andere een herziening van het klassieke Achievements-systeem, dat werd beloofd " een nieuwe look en feel te bieden, inclusief bijgewerkte iconen en animaties wanneer je klassieke of zeldzame achievements ontgrendelt."
Nu is ten minste een deel hiervan getoond, aangezien leden van het Xbox Insider Program een nieuwe update hebben ontvangen die Gamerscore-badges toevoegt, emblemen die aangeven welke Achievement-score je hebt behaald. Ze beginnen met een vrij eenvoudige groene variant, en geleidelijk krijg je meer stippen, verschillende ontwerpen en nieuwe tinten groen naarmate je mijlpaal na mijlpaal bereikt. Je kunt hieronder bekijken hoe het eruitziet.
Dezelfde update bevatte ook de nieuwe opstartsequentie die naar Xbox-consoles komt, die we eerder hebben besproken. Ga hierheen als je wilt zien hoe het eruitziet.
Indy 500 FT2: Mick Schumacher lernt von Takuma Sato - P1 für Conor Daly
Moet de console van Microsoft gespeld worden als Xbox of XBOX?
Sinds de introductie is het Xbox-logo in hoofdletters geschreven, maar in tekst spelt de overgrote meerderheid het als "Xbox", terwijl bedrijven als DICE, GOG en SEGA hun hoofdletters in geschreven tekst houden. Maar misschien staat dit op het punt te veranderen.
De nieuwe Xbox-baas, Asha Sharma, stelde onlangs op sociale media een vraag over hoe de naam van de console eigenlijk geschreven zou moeten worden. Is het Xbox of XBOX? Zoals je waarschijnlijk kunt raden, verschillen meningen enorm, en je hebt 17 uur (op het moment van schrijven) om je gedachten te delen.
Nadat je hebt gestemd, zouden we het fijn vinden als je je redenatie uitlegt. Wat denk jij?
